سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زیبلترین جملات رمانتیک و عاشقانه...

 

کوه باشی صخره هایت می شوم
اشک باشی دیدگانت می شوم
رود باشی چشمه سارت می شوم
دوست باشی دوست دارت می شوم
 

 

 

کوه باشی صخره هایت می شوم
اشک باشی دیدگانت می شوم
رود باشی چشمه سارت می شوم
دوست باشی دوست دارت می شوم
 


 


نون و پنیر و چایی ، قصه ی آشنایی ، الهی یاد نگیری هرگز تو بی وفایی ، روی گلهای نرگس با یه مداد قرمز ، هزار دفعه نوشتم : زندگی بی تو هرگز !

 


 


سوزی که برف داره بارون نداره ، دردی که عاشق داره معشوق نداره ...

  


 

 

من به یادت حساب باز می کنم ، شکل ماهت را پس انداز می کنم

 


 


هیچ وقت آرزو نکن توی دنیا جای کسی باشی چون اگه آرزوت برآورده بشه جای خودت توی دنیا خیلی خالیه ...

 


 


بی اجازه ی تو دفتر ??? برگ جدیدتو دادم به خدا تا بهترین تقدیر رو برات نقاشی کنه!


 

وقتی پیام نمیدم خیال نکن که بی خیال از تو و روزگارتم
تو فکرتم ، به یادتم ، زنده به انتظارتم ، اون جوری که تو فکرتم حس می کنم کنارتم !

 


 

خیال می کردی قلب من تاب شکستن نداره منتظری بازم دلم پیش دلت کم بیاره مرام من تو عاشقی یکدلی و صداقته وقتی میگم نوکرتم این آخر رفاقته

  



دل تو اولین روز بهار... دل من آخرین جمعه سال... و چه دورند و چه نزدیک به هم



خواننده این اس ام اس یه دل پاک داره ، یه قلب مهربون داره و یه دوست خوب که آرزوش سعادت و و موفقیت اونه

  


 

زندگی مثل بازیه حکمه. مهم نیست که دست خوبی نداری! مهم اینکه که یاره خوبی داشته باشی، اینطوری شاید بتونی بازیه باخته رو ببری

 


 


زندگی زیباست حتی اگر کور باشی، خوش آهنگ است حتی اگر کر باشی، مسحور کننده است حتی اگر فلج باشی، اما بی ارزش است اگر ثانیه ای عاشق نباشی. ؟

 


 

 

چقدر ما آدما عجیبیم. درختا رو قطع میکنیم ازشون کاغذ درست میکنیم و روی کاغذ ها مینویسیم درخت ها رو قطع نکنید

 


 


فهمیدن عشق را چه مشکل کردند ما را از درون خویش غافل کردند چرا کسی به فکر ماهی ها نیست ... سهراب کجایی؟ که آب را گل کردند

 


 


هیچ کس اشکی برای ما نریخت هر که با ما بود از ما می گریخت چند روزی هست حالم دیدنیست حال من از این و آن پرسیدنیست
 گاه بر روی زمین زل می زنم گاه بر حافظ تفاءل می زنم
حافظ دیوانه فالم را گرفت یک غزل آمد که حالم را گرفت: ما زیاران چشم یاری داشتیم خود غلط بود آنچه می پنداشتیم

 

 

 



ریحانه ::: شنبه 87/4/15::: ساعت 3:19 صبح


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 7
کل بازدید :397912

>> درباره خودم <<

>>لوگوی وبلاگ من<<
زیبلترین جملات رمانتیک و عاشقانه...

>>لینک دوستان<<

>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<
{ font-family: tahoma; font-size: 12;

جدیدترین قالبهای بلاگفا


جدیدترین کدهای موزیک برای وبلاگ